S potrditvijo rezervacije sprejmete naše splošne pogoje poslovanja.
1. Čas prijave in odjave
Čas prijave je od 14h do 16h. Po predhodni najavi lahko tudi pozneje. Čas odjave do 10h.
2. Rezervacijski pogoji
Rezervacija za nočitve v Pira Hotelu poteka preko online kanalov ali preko neposrednega povpraševanja na spletni strani, po elektronski pošti, telefonu.
V vseh primerih se gost zavezuje, da nam ob oddaji rezervacije poda aktiven e-naslov ali drugo kontaktno informacijo ter nas pooblasti, da ga uporabljamo za namene obveščanja in preverjanja v zvezi z rezervacijo.
V primeru, da uporabnik ni elektronsko ali telefonsko dosegljiv oz. nam posreduje napačen ali neveljaven elektronski naslov, si pridržujemo pravico do stornacije tovrstne rezervacije.
3. Plačilni in odpovedni pogoji
1. možnost: “Brezplačna odpoved"
Ob prijavi na recepciji vas bomo prosili za podatke o kreditni kartici, kar bo veljalo kot garancija plačila.
Gost lahko rezervacijo brez kakršnih koli stroškov odpovedi odpove 14 dni pred prihodom.
Odpoved mora biti v pisni obliki.
V primeru odpovedi znotraj določenega roka pred prihodom ali v primeru neprihoda v hotel se zaračuna prva noč. Plačilo v hotelu (na recepciji) je možno s kreditno kartico ali z gotovino (samo EUR).
2. možnost: “Brez možnosti vračila denarja”
Rezervacije brez možnosti vračila denarja zahtevajo polno predplačilo v času oddaje rezervacije, naknadna odpoved ali sprememba rezervacije nista mogoči.
Če so podatki o kreditni kartici napačni ali kartice iz drugih razlogov ni mogoče bremeniti, ima podjetje RAVE d.o.o. pravico odpovedati rezervacijo. Če rezervacija vključuje kontaktne podatke, bo RAVE d.o.o. o tem obvestil stranko in zaprosil za nove podatke o kreditni kartici.
Če gost odpove ali spremeni rezervacijo ali v primeru neprihoda v hotel, se zaračuna celoten znesek rezervacije.
3. možnost: “Rezervacija z akontacijo”
RAVE d.o.o. si pridržuje pravico do zahteve plačila akontacije. V primeru vplačila akontacije v dogovorjenem roku se smatra, da je rezervacija potrjena.
V kolikor gost rezervacijo pisno odpove v dogovorjenem roku je upravičen do vračila celotnega zneska akontacije. V primeru, da gost rezervacijo stornira PO odpovednem roku, RAVE d.o.o. vplačani znesek obdrži. Gost ima pravico koristiti vplačani znesek v roku enega leta za storitev nočitve v alternativnem terminu.
4. možnost: Predčasni odhod
V kolikor gost predčasno brez predhodne najave zapusti hotel, mu RAVE d.o.o. zaračuna 50% vrednosti vsake rezervirane in neizkoriščene noči.
Skupinske rezervacije več kot treh sob
Za vse rezervacije 3 ali več sob veljajo posebni plačilni in odpovedni pogoji.
Pri rezervacijah, opravljenih več kot 30 dni pred prihodom, je obvezno plačilo 30% depozita (pologa). Vplačan depozit je vračljiv do 30 dni pred prihodom, kasneje pa brezplačna odpoved ni več mogoča in vplačani depozit postane ne-povračljiv (strošek odpovedi). Preostali znesek v višini 70% (oz. razlika) mora biti vplačan do 14 dni pred prihodom in je v celoti ne-povračljiv.
Pri rezervacijah, opravljenih do 30 dni pred prihodom, je potrebno takojšnje predplačilo v celotnem znesku, ki je ne povračljiv. Predračun za predplačilo in dodatne informacije vam bomo na podani elektronski naslov poslali iz hotelske recepcije (recepcija@pirahotel.si, +386 41 692 331).
Predplačilo je možno z bančnim nakazilom ali s kreditno kartico. Če podani kontaktni podatki niso veljavni ali v primeru neaktivne kartice, ima RAVE d.o.o. pravico rezervacijo odpovedati.
4. Pravica do zavrnitve in spremembe
Pridržujemo si pravico do zavrnitve rezervacije in v posebnih okoliščinah pravico do preklica, prilagoditve ali spreminjanja vašega aranžmaja.
Če bi bili primorani rezervacijo preklicati, prilagoditi ali spremeniti, bo gostu ponujen alternativni termin.
V primeru overbookinga si hotel pridržuje pravico, da stranko v celoti ali delno namesti v hotelu enake kategorije, ki ponuja storitve iste vrste. Vsi dodatni stroški namestitve in prevoza med zadevnima hoteloma bremenijo RAVE d.o.o..
RAVE d.o.o. ne odgovarja za neizpolnitev svojih obveznosti, do katere bi prišlo zaradi višje sile. Primeri višje sile in nepredvidljive okoliščine so tiste, ki jih kot take običajno priznava sodna praksa in sodišče.
5. Turistična taksa in prijavnina
Cena za nastanitev se poviša za znesek turistične takse, ki je določena z odlokom Občine Postojna, v enkratnem znesku.
6. Cene
Cene za nastanitev vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena velja za posamezno sobo/apartma/suito, za izbrano število oseb, na izbrani datum.
Cene se lahko dnevno spreminjajo glede na ponudbo in povpraševanje.
Cena za nastanitev ne vključuje pijače, hrane in ostalih storitev.
Posebne in promocijske ponudbe veljajo, če bivanje ni skrajšano.
Popusti se ne seštevajo.
7. Dodatna ponudba
Vsa dodatna ponudba, je na voljo le na povpraševanje in v primeru razpoložljivosti.
8. Pravila bivanja v hotelu
Da bi bilo vaše bivanje pri nas kar se da prijetno, velja v sobah za goste in skupnih prostorih PIRA HOTELA ‘zaveza umirjenosti’. Posledica upravičenih pritožb drugih gostov zaradi prevelikega hrupa je, da mora gost, ki hrup povzroča takoj in brez povračila zapustiti hotel.
V zaprtih prostorih Pira Hotela in Pira Restavracije kajenje ni dovoljeno. V primeru kajenja (ne glede na substanco) bo vašemu računu dodan strošek v višini 500 EUR na dan.
Še posebej si prizadevamo, da so našim gostom na voljo čiste sobe. V primeru večjih madežev ali poškodb naše lastnine soglašate s plačilom čiščenja v višini vsaj 50 EUR oziroma s plačilom celotnih stroškov za popravilo/zamenjavo poškodovane opreme.
Dodatne stroške, povezane s sobo, apartmaji, vilo, restavracijo, boste lahko poravnali med bivanjem ali ob odjavi.
9. Parkiranje
Parkiranje je za goste hotela in restavracije brezplačno.
10. Izguba in poškodba lastnine gostov
Žal ne moremo odgovarjati za izgubljeno ali poškodovano lastnino ali za poškodbe, ki ste jih vi ali kdo iz vaše družbe utrpeli med nastanitvijo na naši posesti. Denar in vredne predmete lahko hranite v sefu v sobi.
11. Hišni ljubljenčki
Hišni ljubljenčki so v hotelu dovoljeni. Cena bivanja znaša 30,00 € na dan za posameznega psa (izjema so psi vodniki, ki bivajo brezplačno). Obvezna je predhodna najava! Lastnik mora poskrbeti da ima žival v sobi svoje ležišče, posodo z vedno čisto vodo in svežo hrano. Lastnik živali ne sme puščati same v sobi.
Ostala pravila določa Pravilnik za hišne ljubljenčke (klik nanj).
12. Pritožbe
Če v sobi pride do kakšnih koli okvar, mora gost o tem nemudoma obvestiti recepcijo ali sobarico ter vzdrževalcem dovoliti, da v doglednem času odpravijo težavo. Če gost tega ne upošteva, nima pravice do spremembe trajanja nastanitve ali popustov iz naslova slabšega bivanja.
13. Dostop in pravica vstopa v sobo
Pridržujemo si pravico, da vstopimo v sobo v primernem času in iz upravičenih razlogov.
Receptorji, sobarice in vzdrževalci lahko iz upravičenih razlogov, še posebej zaradi nujnih vzdrževalnih del in pregleda, vstopijo v sobo nenapovedano kadarkoli.
14. Darilni boni
Darilni bon lahko kupi fizična ali pravna oseba. Darilni bon je možno plačati z gotovino, kartico ali nakazilom na tekoči račun podjetja.
Darilni boni so veljavni 6 mesecev od dneva izdaje. Zaposleni imajo možnost, da veljavnost darilnega bona podaljšajo še za dodatnih 6 mesecev. V izrednih primerih se lahko darilni bon izjemoma podaljša še za 4 mesece.
Predhodna rezervacija storitve je obvezna. Pri rezervaciji je potrebno posredovati številko darilnega bona, v nasprotnem primeru storitev ni mogoče koristiti. V primeru, da na storitev navedeno na darilnem bonu stranka ne pride, rezervacije pa ne odpove, se darilni bon smatra kot vnovčen. Pri gostinskih storitvah je rezervacijo potrebno odpovedati vsaj 24 ur pred dogovorjenim terminom, sicer se darilni bon smatra kot vnovčen. Pri nočitvah v hotelu ali kampu je potrebno rezervacijo odpovedati vsaj 72 ur pred prihodom.
Darilni bon za navedeno storitev je mogoče koristiti le enkrat.
15. Intelektualna lastnina
Znak, ime in logotip so osnovni elementi vizualne identitete podjetja RAVE d.o.o.. Njihova je dovoljena izključno s soglasjem lastnika.